Bewertungen von Mr. Sushi Assen
Neue Beurteilungen
Trijnie
Martin
Jan
De gasten waren zeer tevreden en wij ook natuurlijk. Onze complimenten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan
Heerlijk gegeten en keurig op tijd. Onze complimenten.
Harry Lohr
De sushi was weer erg lekker. Bezorger was een half uur eerder dan de indicatie!
M v Santen
De pokebowl is in formaat flink kleiner geworden, bezorging is erg vriendelijk
Ruiter
Bezorging prima...... En weer super gegeten. Was weer top.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Niels
Bedankt voor de extra sushi omdat ik jarig was!
Lien
Prijzig maar heerlijk!
Wim
Gewoon heerlijk en super goed. Geen zorgen over de kwaliteit
Gramberg
Bestelling incompleet, na contact snel restant geleverd. Ook nu bleek de bestelling niet compleet. Geen sojasaus en wasabi bijgeleverd. Kwaliteit van het eten was perfect.
Wilma
De warme zalm crunchie rol was superlekker!
Jan
Iets te laat maar netjes verontschuldigd en de sushi is top.
Mark
Dik
Ruiter
Was weer super.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Renso Oldenbeuving
Pokebow was heerlijk đđ»Maar zat een haar in mijn eten. Andere bestelde eten was erg droog.
Do
Super lekkere poke bowl met verse ingrediënten. Duurder door de verse tonijn en de zeewiersalade, maar de prijs meer dan waard Erg lekker, dus voor herhaling vatbaar! Ik ben fan!
Bert ten Berge
Eet smakelijk
José
Bezorger was vriendelijk. Maar in de 2 avonden deze week dat ik sushi besteld heb bij Mr Sushi, kwamen ze beide keren meer dan een half uur na de afgesproken tijd. Jammer want de sushi was heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan
Het was weer top, bedankt mr. Sushi
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Moniek
Het eten is heerlijk, goede kwaliteit en een goede portie. Maar helaas lukt het nog steeds niet om op de toegezegde tijd te bezorgen. Het was er pas een uur nadat het er zou moeten zijn (2 uur nadat ik besteld had). Ik heb gebeld waar het eten bleef, het zou beter zijn als ze zelf even contact opnamen als ze het afgesproken tijdstip niet halen. Ze geven dan aan dat het druk is, maar dan had ik meer aan een realistische indicatie gehadâŠ
JA Joustra
Kwaliteit van de sushi was zeer goed, het heeft zeker gesmaakt. Wel een aandachtspunt is het feit dat we 21 feb al bestelling hadden geplaatst voor zaterdag 22 feb 17:40 voor afhalen. Bestelling heeft op zih laten wachten tot zeker 18:05 tot het klaar was, dit had wel iets sneller gemogen.
Martine
Heerlijke sushis! Wat poke bowl erbij. Super lekker.
André
Ik moest wel heel lang wachten wel een uur en een kwartier dat vindt ik wel heel erg lang .het eten was top dat wel weer .
Niels
Heerlijk en perfect op tijd!
Miriam B.
As always; taste and arrival on Point! 4ever my Favourite.
M Lokhorst
Weer waanzinnig genoten! Op naar de volgende x dat ik van mezelf weer mag tracteren!!!
Dik
Was top en heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Annelies
Voor het eerst sushi besteld bij mister sushi. Heerlijk gegeten. Werd precies op tijd bezorgd. Wel jammer dat we niet wisten dat je bij besteding van meer dan 30e een gratis roll kregen. Hier moest je een code voor invullen hadden ze er van mij gewoon gratis bij mogen doen aangezien we meer dan 60e besteld hebben. Was een goede service geweest.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lian
De bestelling was echt heerlijk. De bezorging was precies op het aangegeven moment.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Sara
Marjan
âs Middags al besteld voor 19.15 uur, om half 8 nog geen mailtje dat ze vertrokken zijn, gebeld, ja het staat klaar en komt naar u toe. Het is 7 minuten met de auto volgens Google maps. Om 20.00 uur kwam het aan. Ik heb het al vaker gezegd, zorg voor een systeem dat je na een x aantal bestellingen een tijdsvak niet meer kunt kiezen. Dan voorkom je dit. Je kunt niet iedereen tegelijk helpen.
Antwort von Mr. Sushi
Dag Marjan, bedankt voor uw feedback! We gaan ermee aan de slag. Team Mr Sushi
Joke
Ondanks de slechte wegen kregen wij de maaltijd zeer snel thuisbezorgd met een vriendelijke glimlach. Het smaakte wederom heerlijk. Mr.Sushi-team bedankt.
Manon
De sushi was heerlijk. Helaas wel voor de tweede keer veel later bezorgd dan afgesproken.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Manon, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad door de bezorgtijd met bestellen bij ons filiaal in Assen. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi
Trijnie
Heerlijke sushi.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Watering
Heerlijke sushi en goede service
MB
Mireille
Heerlijke sushi!
Rosa Hendriks
Heerlijk gegeten, en de bestelling was optijd. Bedankt!
Hilde
Bestelling was top geleverd, het was heerlijk en de bezorging was perfect deze keer!
Janet
Bestelling geplaatst om 18.10, verwachte bezorgtijd 19.10 uur. 19.44 uur mail bestelling onderweg. Aankomst bestelling 20.20 uur!!!! Eten 2 uur later! Kipspiesjes en loempiaâs steenkoud. De gefrituurde garnaal in de sushi was niet meer crunchy. Wat een tegenvaller!
Antwort von Mr. Sushi
Hi Janet, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Ruth
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!
Ruiter
Top gegeten! Klasse!
Frank
Ontzettend slechte afhandeling van de bestelling, we kozen zo snel mogelijk, het duurde twee uur voordat we het kregen. Terwijl aangegeven was dat het 1 uur zou duren. Veel te lang! Nooit weer daar iets bestellen.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Frank, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Tina
Heerlijk gegeten
Marco Zegwaard
+- 30 minuutjes te laat, desalniettemin erg lekker gegeten!
Diana Hadders
Bestelling zou er om 19.00 zijn, uiteindelijk pas 19.03 bericht dat het onderweg was en daarna duurde het nog een half uur voor het er was...jammer, zijn we niet van jullie gewend!
Antwort von Mr. Sushi
Beste Diana, Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Stan
Top, zoals altijd!
Henk
2 en een half uur gewacht op een bestelling, gratis loempias doen er dan niet meer toe.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Henk, Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Tamara
Ruiter
Heerlijk gegeten. Was weer super. Eigenlijk moet de bezorger van vanavond een ster extra hebben. Top.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Dik
Prima vlotte bezorging en heerlijke sushi. Aanrader.
Charlie
Zoals altijd weer top en op tijd!
H.Hemmink
Eten was heerlijk, bezorging laat en onbeschoft, zegt geen woord bij aflevering. Mr. Sushi misschien tijd om iets aan tijdsplanning en bezorgers te doen??? Vanavond echt onbeschoft ,bij aankomst allereerst al te laat ruim 3 kwartier te laat en als ik zeg dank je wel , geen enkel woord terug, draait zich om en gaat weg?? Echt onbeschoft
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.
Peters
Jammer dat het een half te laat was.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, vervelend dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
H.M.
Voor de zoveelste x weer veel te laat bezorgd. 19.30 uur als bezorgtijd aangegeven en om 20.10 uur maar eens gebeld. Het zou over 5 min. de deur uit gaanâŠ.. pfffff. Uiteindelijk werd het pas een dik half uur later gebracht. Dit is zo klantonvriendelijk. Neem meer bezorgers aan en bel de klant als het later wordt. Voor ons een reden om niet meer bij mr. Sushi te bestellen
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze welgemeende excuses voor de meerdere verlate bezorgingen... We zullen dit intern oppakken en ons best doen dit in de toekomst te voorkomen.
Dijkstra
Heerlijke sushi, maar de bezorging was wederom te laat... Nu bijna een uur moeten wachten!!! Erg slecht.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Kinds
Twee keer een bestelling geplaatst in afgelopen maand, echter beide keren 1-2u te laat met bezorgen. Meerdere malen contact gehad, 1 x keer was het zelf op het verkeerde adres bezorgd. Kwaliteit van het eten was prima. Maar voorlopig geen bestellingen meer vanuit onze kant.
Richard
Ivm de bezorgtijd gebeld als het ook eerder bezorgd kon worden en dat is geluktđđŒ Toppers
Karin Eggink
Alles prima en lekker ...altijd zeer snelle bezorging
Meijer
Heerlijke Sushi, veel keuze, zeer smaakvol, netjes verpakt en keurig op tijd bezorgd Helaas geen eetstokjes, wasabi en sojasaus meegeleverd.
M v Santen
PokeBowl heeft een kleiner formaat gekregen, de prijs is hetzelfde gebleven. Bestelling duurde erg lang, bezorgtijd was ruim 1.5 uur al aangegeven, email.veryelde dat de bestelling onderweg was en dat duurde 25 minuten.
Frea
Jammer vindt ik dat de kortingscode die je krijgt bij eerdere bestellingen eigenlijk nooit werkt⊠Maar: de Sushi is heerlijk en goed verzorgd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Frea, bedankt voor uw beoordeling. Het kan zijn dat tegen de tijd van het plaatsen van uw bestelling, de kortingscode al is verlopen. Mocht u andere problemen ervaren hiermee, neem dan graag even contact met ons op. Dan zoeken we dit graag met u uit.
Melissa
Eten zoals altijd heel goed. Bezorging helaas wéér veel later dan beloofd en de gratis roll zat er jammer genoeg niet bij terwijl deze wel op de bon stond.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Melissa, vervelend dat u langer moest wachten op uw bestelling en deze ook incompleet was. Onze excuses voor het ongemak. Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op, zodat we dit direct netjes met u kunnen oplossen.
Yuliia Suprun
De koerier was bijna een half uur te laat, eetstokjes en sojasaus zaten niet in de set. En er zou een freeroll moeten zijn, maar die hebben ze niet ingevoerd
Antwort von Mr. Sushi
Hi Yuliia, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de incomplete bestelling. We zien op uw bon dat de kortingscode niet goed is ingevoerd, waardoor de freeroll niet doorgekomen is bij uw bestelling. Hierdoor hebben we deze helaas ook niet meegeleverd. Mocht u in de toekomst weer problemen ervaren bij het invoeren van de kortingscode, horen we het graag!
Lianne
Heerlijk!
Alinda
Perfect op tijd bezorgd en het was heerlijk.
Bert Wiebing
Geweldig samengesteld. Kwaliteit!
Suzanne
Super voor elkaar vriendelijke geholpen En smaakte heerlijk
Cindy
Lekkerste sushi in de wijde omtrek. Ik had ipv huisnummer 62 63 getypt. Dat bestaat niet, dus de bezorger belde. Binnen 2 minuten stond hij voor d de deur
Nick
Anoniem
De bestelling kwam 35 minuten nadat ik de melding, bezorger is onderweg kreeg. Helaas waren de warme hapjes toen al koud.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, heel vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed warm meer was bij aankomst. Onze excuses voor dit ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen als dit het geval is, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen.
AdH
Familie Hofman
We hebben sushi gegeten op Kerstavond. Het was weer heerlijk zoals altijd! Fijne Feestdagenđ
Svitlana
Heerlijke sushi, snelle levering, alles in orde, we bestellen er meer.
E.A.Polling
Uitstekend, aflevering. Verpakking, en verzorgd, het bestelde !!!
D
Eerst kwam de bestelling 20 min te laat. Vervolgens is het verkeerde eten geleverd. Desondanks werd de juiste bestelling na gebracht met wat extraâs. Het is uiteindelijk prima opgelost.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, via deze weg nogmaals onze excuses voor de incomplete bestelling. Fijn om te horen dat we het netjes hebben kunnen oplossen voor u :)
Rianne
De bestelling was een uur later dan verwacht. We werden eerst nog netjes gebeld dat het in 5 minuten mee zou gaan met de bezorger maar de mail dat het onderweg was kwam pas 20 min later, toen we de bestelling dus eigenlijk al ongeveer verwacht hadden. Na die mail duurde het nog een half uur voor het er was, dus ook dat was nog langer dan verwacht. We zijn verder altijd erg tevreden over de kwaliteit van het eten, maar zoân lange vertraging was erg jammer en het warme eten was daar ook niet goed op ingepakt (Ă©Ă©n warm gerecht zat bijvoorbeeld in een papieren zak die helemaal klam was geworden).
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens was. Bel of mail ons altijd graag eventjes, dan bespreken we dit gezamenlijk en hopen we u passend te compenseren.
Jannie
De pokebowl was heerlijk, maar wederom was de bezorging belachelijk laat. Ik had het bewust om 15.50 besteld en de bezorgtijd op half 6 gezet. Moet kunnen zou je denken. Helaas, om 17.45 maar eens gebeld, ja, het is onderweg. Nou weet ik niet waar het vandaan moet komen, maar toen duurde het nog bijna een half uur. Dit is jammer genoeg niet de eerste keer, en dit is echt onacceptabel en uiterst klantonvriendelijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Sander van huffelen
Alles goed voor elkaar, heerlijk gegeten đđđ
Alwin Kempen
Meer dan een uur later dan zelf aangegeven. Jammer genoeg gebeurd dat vaker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
..
Zag er goed uit en was erg smaakvol.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Nik
Ontzettend goeie sushi! Gyozaâs smaakten fantastisch. Wel 2 uur moeten wachten maar de aanblik van een nat geregende bezorger die op de scooter de bestelling kwam afleveren, met zelfs nog een vriendelijke glimlach, kon op alle begrip rekenen. Bedankt!
Erwin
Vrij lange bezorgtijd. En had eetstokjes extra besteld, zaten er helaas niet bij
Melissa
Sushi is erg lekker. Bezorging duurde wat lang. Wel erg prijzig.
Joke
Arnold Groen
Als aangegeven wordt dat er om 18.30 bezorgd wordt, we om 19.00 uur horen dat het er zo aankomt, en het uiteindelijk om 19.40 uur bezorgd wordt, zonder excuus, dan worden we niet blij. En dit is niet de eerste keer. Als de werkdruk te hoog ligt, neem dan niet elke bestelling aan, of geef aan dat je de bezorgtijd niet haalt. Dank voor uw begrip? Ik heb al besteld en betaald, wat moet ik anders dan wachten?
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Arnold, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Via deze weg alsnog een oprecht excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag alsnog!
Damian Kuik
Was een hur te kaat maar ze hebben het goed opgelost met gratis loempias
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Damian, excuses nogmaals voor de lange bezorgtijd. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
Im
Geweldig zoals altijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Roman
Ik had sushi cadeau, maar ik heb het niet ontvangen. mijn bestelling was 50+ euro
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Roman, wat vervelend dat uw bestelling incompleet was... Bel ons in zo'n geval altijd graag eventjes, dan lossen we dit graag met u op.
Nienke Holtvluwer
De sushi was heerlijk maar de bezorging was een uur later dan gepland
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nienke, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Wel zijn we blij te horen dat u lekker heeft gegeten. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
H.Hemmink
Echt heerlijk gegeten en twee keer gebeld door een zeer nette jongeman dat ze de tijd niet kunnen garanderen en vervolgens extra miniloempiaâs erbij gegeven. Top geregeld MR Sushi
R. SOMPAN
Sushi was lekker en gelukkig nog warm. Bezorger was prima, alleen dit keer moeten we twee uur lang wachten op onze eten. We waren echt super honger.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Barbara
Weer super geregeld. Heerlijke sushi en goed gelet op de opmerking in verband met allergie.
JAN
Heerlijke Sushi, werden gebeld met een toelichting op onze opmerking. Wordt erg gewaardeerd, dank daarvoor.
Roos
Eliza
Het was weer FANTASTISCH đ€©
Ruiter
Mooi optijd. Heerlijk gegeten. Dank.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Roel
De sushi was heerlijk. Het bezorgen duurde bijna 2 uur. We hebben twee keer gebeld, waar ons werd verteld dat de bestelling bijna het restaurant verliet. Daarna duurde het nog 40 minuten voordat ons eten er was.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Roel, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Antwort von Mr. Sushi
Dag Annelies, fijn dat u tevreden was met uw bestelling en dat het lekker en optijd was! De code FREEROLL is een marketing actie, dus hopelijk maakt u de volgende keer ook gebruik van de code zodat u kan genieten van een heerlijke gratis roll. Team Mr Sushi