Bewertungen von Mr. Sushi Assen

Neue Beurteilungen

4.0
Wieneke
29 April 2024

Gioza was erg lauw/bijna koud. Sushi was prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Alianne Zuidhof- Hoiting
29 April 2024
Moerland
28 April 2024

Hadden om 16.45 kozen voor bezorging, kwam echter pas om 17.10 en de gyoza en de mini loempia's waren klef van t vocht vd warmte, dit niet eerder meegemaakt, was hierdoor niet lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Melle
28 April 2024
Stéphanie
25 April 2024

De sushi was heerlijk. Er wordt heel goed rekening gehouden met m’n allergie. Ontzettend fijn! Daarnaast waren de verkeerde maki’s geleverd, maar dit werd meteen opgelost na een telefoontje en daarna werden de juiste maki’s snel gebracht. Heel erg fijn!!!

Stijn
24 April 2024
Hanna
21 April 2024

Echt heel lekker

Jansen
18 April 2024

Goede kwaliteit en netjes op tijd Na drie keer dat we erachter am hebben moeten bellen en het laat werd gebracht

P Kuiper
17 April 2024
Fam Ruiter
13 April 2024

Vandaag weer eens besteld... Via mail op de hoogte gehouden. Mooi optijd. Heerlijk gegeten. Was echt super. Top. Bedankt! Aanrader!!!!

Shannon
9 April 2024

Super lekker vers alleen avocado niet rijp (was hard)

Antwort von Mr. Sushi

Hi Shannon, onze excuses voor het feit dat de avocado niet rijp was... We zullen hier de volgende keer weer extra goed op letten!

P. van Dijk
9 April 2024

Voor de derde keer was de bestelling niet compleet! Ook al wordt dit na een telefoontje goed en snel opgelost moet dit toch beter kunnen!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor uw incomplete bestelling(en). We gaan aan de slag met uw feedback!

Veldman
9 April 2024

In 1 woord voortreffelijk!

Jess
8 April 2024

Erg duur maar erg lekkere en goed uitziende sushi.

Stephan Boersma
8 April 2024

Eten was overall lekker. Een tempura Ebi roll had een half rauwe garnaal er in die we dus hebben laten liggen en uur langer dan verwacht moeten wachten op het eten. Erg jammer, zoveelste keer dat ik zo lang moet wachten. Geef dan een realistischere tijd om het te leveren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Stephan, wat jammer dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Neem hier in het vervolg graag telefonisch of per mail contact over op met ons zodat we dit kunnen oplossen met u.

Marleen
3 April 2024

Het werd snel bezorgd en het was zoals gewoonlijk heel erg lekker. Ik had aangegeven dat er geen soja saus bij hoefde en ook geen stokjes die zaten er wel bij en de wasabi en gember (die er wel bij hoorde) maar 1 ipv 2. Desalniettemin hebben we er erg van genoten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

W. Lensen
3 April 2024

Ga zo door👍🏼

Mark Bakker
1 April 2024
Chantal
1 April 2024

Was weer super.

Im
31 März 2024

Het was perfect! Ontzettend lekker. Nog nooit zulke lekkere maki gehad.

Nadine
31 März 2024

Heerlijk, vers, echt de lekkerste sushi ever! Houd rekening met wensen, super fijn. Bedankt!

...
31 März 2024

Helaas was de Gyoza koud... verder top sushi!

Miriam
29 März 2024

Ondanks de afstand snel bezorgd en nog warm, heerlijk!

Jennifer
27 März 2024

Wij bestellen graag bij mr sushi. Geen klachten.

John
26 März 2024

Heerlijk gegeten

Anoniem
25 März 2024
Nina
25 März 2024

Het eten is lekker, maar heb weer 2 uur op mijn bestelling gewacht. Als ik vervolgens bel word er gezegd dat het klaar is en het met de bezorger mee gaat, en krijg het vervolgens 20 min later nog een keer…

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tp
25 März 2024

Een uur te laat, verder lekker.

René Dörfel
25 März 2024

Goed verzorgd en niets op aan te merken

Tim
25 März 2024

50 min te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

G.O.
24 März 2024
Matilda
24 März 2024

De sushi was gewoon prima , maar de gyzo was gewoon koud en vieze nasmaak van het zakje waar het in zat ik heb het ook niet opgegeten ,, ik heb 2 uur op mijn eten moeten wachten terwijl ik intussentijd gebeld heb en toen zou het er elke moment aan komen half uur kwamen ze aan

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Miranda Kuiper
24 März 2024
Willianne Veldman
23 März 2024

Onze bestelling om zeven uur gedaan. Wij kregen de sushi pas om tien over half tien!! Toen ik belde duurde het nog dik veertig minuten, dat is niet ok. Ook niet omdat de tijden pas na bestelling worden aangegeven maar alsnog veel later komen. Jammer.

Marjoke Bos
23 März 2024

Had de free roll niet gekregen terwijl ik code wel had toegevoegd. Verder net als anders perfect

Janet Kuipers
17 März 2024

Weer te laat bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Melissa
17 März 2024

Heerlijk en super snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jon
17 März 2024

Verkeerde bestelling maar kreeg tegoedbon. Heel vriendelijk geholpen!

T
11 März 2024

Heerlijk gegeten!!! En op tijd bezorgd. Het enige wat ik misschien al tip kan meegeven is de sushi 🍣 iets kleiner te maken zodat je het ook je mond krijgt 😃 heb nu ze doormidden gesneden sommige zodat het “lekkerder” eet. Op naar de volgende x!

Jet
10 März 2024

Heerlijk alleen 25 min te laat

Viorica Dobrita
9 März 2024
Ruiter....
4 März 2024

En weer heerlijk gegeten. Top👌👌

Femke
4 März 2024

Helaas een voedselvergiftiging opgelopen door de sushi. Eerste keer dat ik dit mee maak bij Mr. Sushi :(

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Femke, het spijt ons om te horen dat u niet lekker bent geworden na het eten van uw bestelling. Graag komen wij hierover telefonisch of per mail met u in contact. Hopelijk voelt u zich inmiddels weer helemaal beter!

Jolanda
3 März 2024

Ik vond het lastig dat je eerst een bericht krijg 18.00 dan om 18.00 we zijn onderweg dan komen jullie om 18.20 aan friet was koud andere moesten wachten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marjolein
3 März 2024

De sushi was heerlijk vers en dit keer gelukkig wel koud (zoals bedoeld). De bezorger stond 20 minuten later dan verwacht bij de tuin i.p.v. aan te bellen bij de voordeur. Toen ik hem wou uitleggen hoe hij een evt. volgende keer bij de voordeur kon komen kreeg ik alleen een 'oh', gaf de tas en hij ging er weer vandoor. Maar misschien begreep hij het ook niet want hij had nog steeds zijn koptelefoon op. Tot nu zijn alle bezorgers van Mr Sushi altijd zeer vriendelijk en correct geweest, goedenavond, hier is uw bestelling, eet smakelijk, etc. dus ik stond hier wel van te kijken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Janneke
2 März 2024

Piekfijn voor elkaar! Heerlijk!

Robert
2 März 2024
Barbara
1 März 2024
Richard Udding
29 Februar 2024
Suus
29 Februar 2024

Altijd lekker! En super makkelijk; online bestellen en staat netjes op tijd klaar om af te halen.

Tanja
28 Februar 2024

Mag van ons wel wat minder rijst in de pokebohl. Verder was het heerlijk!

Rebecca
28 Februar 2024
Cindy
25 Februar 2024

Lekkerste sushi die er is. Fantastisch dat jullie ook in Beilen bezorgen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sander van huffelen
25 Februar 2024

Het was prima voor elkaar, opgehaald op afgesproken tijd 👍heerlijk gegeten, al met al,heel verzorgd,een echte aanrader 👌👌👌

Danny
25 Februar 2024

Het duurde 2 uur voordat het er was. Waarbij het ook twee telefoontjes kostte, bij het eerste telefoontje werd gezegd dat ze er binnen 20 minuten zouden zijn, maar helaas was dit iets wat ze niet waar konden maken. Na het tweede telefoontje was het er wel snel. Bijzondere bezorger?😅 De sushi overigens wel lekker!

Katja
21 Februar 2024

Vriendelijke, snelle service! Top! Dankjewel

Marieke Nederhoed
21 Februar 2024

Ontzettend jammer dat we 3 kwartier op ons eten moesten wachten. Is nog nooit gebeurd bij jullie.

Geesje
20 Februar 2024
Sjaak
19 Februar 2024
Andrea Stelpstra
17 Februar 2024

Nu al 3x besteld, en altijd binnen de tijd bezorgd zoals afgesproken. Sushi vind ik bij Mr.Sushi het lekkerste!! Tevens mooi verpakt. Aanrader!

Marloes
15 Februar 2024

Voor 19.15 besteld, om 21.00 uur pas geleverd. Rond 19.40 gebeld toen werd gezegd dat ze het bijna klaar hadden en ze er dan aankwamen (reistijd 15 min). Rond 20 over 8 weer gebeld, werd gezegd dat bezorger al tijdje onderweg was en als ik niet werd teruggebeld hij er zo zou zijn. Rond 20 voor 9 weer gebeld, werd hetzelfde verteld. Rond 21u was het eten er...

M. M.
15 Februar 2024

Eten is goed maar de bezorging weer dramatisch. 17:30 uur besteld, 18:30 uur verwachte bezorgtijd en 19:40 uur uiteindelijk geleverd.

Lotte
15 Februar 2024

Ruim 2 uur gewacht. Zou er om 19:00u zijn. Was er pas na 20:00u. Sushi was prima, zoals altijd! Goede kwaliteit eten maar bezorging moet echt sneller.

C.
14 Februar 2024

Ik heb mijn bestelling na 2 uur wachten op mijn eten geannuleerd. De jongen aan de telefoon heeft mij keurig te woord gestaan.

Thom pluijmert
14 Februar 2024

We hadden om 1815 besteld en er werd gezegd dat het eten er om 1900 zou zijn om 1935 hadden we gebeld en werd gezegd dat met 5 minuten het eten werd gebracht. Om 2010 nog steeds geen eten en belde we weer en om 2030 was het eten er uiteindelijk. En alsnog was het eten koud. Mijn vriendin was er en zou on 2030 opgehaald worden daardoor hebben we niet samen kunnen eten en is onze dag helemaal verpest. Ik verwacht iets van een compensatie en zeker mijn geld terug aangezien het eten 2 uur te laat was.

Jandre Sluiter
14 Februar 2024

Eten was prima, bezorging was drama. Om 17:00 eten besteld met als bezorgtijd zsm. Kregen een mail dat het om 18:05 geleverd zou worden. Uiteindelijk kwam om 18:55 het eten aan. Beetje vervelend aangezien we om 19:00 een afspraak hadden staan. Het eten laten staan en later op de avond opgegeten, hierdoor waren bepaalde producten inmiddels afgekoeld en hierdoor minder lekker.

Veenstra
14 Februar 2024

Helaas 2.5uur gewacht op de bestelling, kwam door de drukte, lang leve Valentijn! Dat kan gebeuren, was wel fijn geweest om mij op de hoogte te stellen. Gebeld en ook door de drukte was het moeilijk jullie te bereiken. En toen de bezorger was geweest, bleek er geen stokjes en sojasaus te zijn. Weer gebeld en weer moeilijk te bereiken. Gelukkig kwam de bezorger vlot en konden we eindelijk onze sushi eten. Happy Valentijn iedereen.

Mirna
12 Februar 2024

Klantvriendelijkheid geweldig

Mulder
12 Februar 2024

De sushi was lekker. Jammer dat de gyosa en ebi tempura en garnalenkroketten in zakjes wordt gedaan ipv bakjes. Hierdoor heel slap

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Leona
11 Februar 2024

Altijd zeer tevreden alleen dit keer was mijn eten lauw ipv warm. Tevens vielen mijn crunchy rolls uit elkaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anne Van Den Eerenbeemt
11 Februar 2024

Goed gegeten en mooi op tijd bezorgt! Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gea
11 Februar 2024

Jeetje wat was het weer lekker en de bezorging was mooi op tijd en vriendelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Irena
11 Februar 2024

Echt wel 45 te laat…

Ana
10 Februar 2024

Everything was great and suuuper yummy! And they treated us super nicely when we went to pick up the food. Workers are really nice and the sushi tasted really good

Martine
10 Februar 2024

Héérlijke sushi’s. En altijd op tijd bezorgd, ondanks het slechte weer. Top!

Jordy
9 Februar 2024
Martin
9 Februar 2024
F Singh
8 Februar 2024
Linda
6 Februar 2024

Het was heerlijk, geen verbeterpunten

Nitters
5 Februar 2024
S hempen
5 Februar 2024

Vriendelijke personeel

Piet en Frieda van Dijk
5 Februar 2024
Mans Ludwig
4 Februar 2024

Eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk . En het werd dit keer optijd bezorgd . Deze keer geen opmerkingen was top 👌👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Monique
4 Februar 2024

Je moet een uur wachten voor het wordt bezorgd. En uiteindelijk werd dat een uur en 20 minuten

Antwort von Mr. Sushi

Goedenavond Monique, bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan aangeven. We zullen contact met u opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen u dan ook in de toekomst weer een aangename sushi ervaring te mogen leveren. Mvg, Team Mr. Sushi

Sikkema
4 Februar 2024

Helaas nog nooit zo’n slechte ervaring gehad met mr sushi. Ik hou er altijd rekening mee dat het lang duurt, maar deze keer kwam het na meer dan 2 uur wachten en meerdere telefoontjes. Het zou iedere keer nog 10 minuten duren werd er gezegd. En toen ook nog zonder de drankjes die als goedmakertje meegestuurd zouden worden. De slecht Nederlands sprekende bezorger belde mij nog om mij huisnummer te vragen terwijl hij al in de straat stond en het huisnummer duidelijk op de bestelling/tas stond. Ik ben hier zeer ontevreden over

Antwort von Mr. Sushi

Beste Sikkema, bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan aangeven en uw niet prettige ervaring deze avond. We zullen contact met u opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen u dan ook in de toekomst weer een aangename sushi ervaring te mogen leveren. Mvg, Team Mr. Sushi

Van der leur
4 Februar 2024

Als er staat wordt om 21.15 bezorgd en het wordt pas om 22.45bezorgd is erg slecht. We belde om 21.30toen werdt er gezegd staat klaar was wachten op de bezorger. We konden om 22.30nog eens bellen want het was er nog niet. Echt slecht. Volgende keer zoeken we wel wat anders

Antwort von Mr. Sushi

Beste klant, bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan aangeven. We zullen contact met u opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen u dan ook in de toekomst weer een aangename sushi ervaring te mogen leveren. Mvg, Team Mr. Sushi

Mirjam ten Kate
3 Februar 2024

Duurde te lang voordat onze bestelling bezorgde, dik 2 uur moeten wachten meestal wordt er wel gebeld dat het druk is en dat het wat langer duurt. Zelf maar om 19:15 gebeld en kreeg te horen dat de bestelling klaar stond maar uit eindelijk pas om 20:10 bezorgt en ook nog koude loempia's maar dat is natuurlijk niet gek als het al om 19:15 klaar stond

Antwort von Mr. Sushi

Goedenavond Mirjam, bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan aangeven en dat het niet naar wens is afgeleverd. We zullen contact met u opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen u dan ook in de toekomst weer een aangename sushi ervaring te mogen leveren. Mvg, Team Mr. Sushi

Robin
3 Februar 2024

De sushi was zoals gewoonlijk goed! Helaas was de levering echt ronduit slecht deze keer. De zending was incompleet en heeft 2 uur geduurd voordat het geleverd werd. Ook kregen we niet even een berichtje of een telefoontje dat de bezorging uitgesteld werd.

Antwort von Mr. Sushi

Goedenavond Robin, bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan aangeven. We zullen contact met u opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen u dan ook in de toekomst weer een aangename sushi ervaring te mogen leveren. Mvg, Team Mr. Sushi

Delany
3 Februar 2024

Drie!! uur gewacht op het eten..

Antwort von Mr. Sushi

Goedenavond Delany, bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan aangeven. We begrijpen dat dit erg vervelend is. We zullen contact met u opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen u dan ook in de toekomst weer een aangename sushi ervaring te mogen leveren. Mvg, Team Mr. Sushi

Smith
1 Februar 2024
Manon Boxem
31 Januar 2024

Complimenten. We kregen kouden gerechten en die werden na een belletje gelijk vervangen voor warme gerechten. Top service!

Esmee
29 Januar 2024
JvdS
28 Januar 2024
Hilde
28 Januar 2024

Het was weer heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lianne
28 Januar 2024

Geen stokjes, geen wasabi, geen soja saus. Om 18.30 besteld....om 20.15 gekregen. Dit x niet tevreden

Britt Doornbos
27 Januar 2024

Altijd goed

Gerda Clardij
27 Januar 2024

Het was een feestje, heerlijk gegeten, voor herhaling varbaar hoor.

Evan
25 Januar 2024

Had sushi besteld dat zou om 17:00 bezorgd worden. 17:13 werd het bezorgd maar dat kan een keer gebeuren. De pokebowl was echt heeeeeel erg lekker! Ga hem zeker vaker bestellen!

Luka
24 Januar 2024

Zoals altijd helemaal perfect

Chantal
24 Januar 2024