Bewertungen von Mr. Sushi Assen

Neue Beurteilungen

4.0
Het was superheerlijk😋
16 Mai 2025

Bezorging was snel... eerder dan verwacht. Erg lekker eten...dankjewel

Jess
14 Mai 2025

De bestelling zou om 20.20 uur worden bezorgd maar dat werd uiteindelijk 21.00 uur. Hier ben ik zeker niet tevreden over. De bezorger daarin tegen was wel heel aardig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harry
12 Mai 2025

Veel te laat. En als we niet gebeld hadden was het er nog niet geweest. Aan de telefoon kon een simpel excuus er niet eens af.. En 1 van de bestelde sushi’s zat naast onze mening veel te veel saus waardoor het wel een beetje verpest was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A. Jansen
12 Mai 2025

De bezorging was meer dan 75 min later dan de bezorgtijd in de mail. Tevens was de sushi minder van kwaliteit dan voorgaande keren (vulling was droog). Ik heb telefonisch contact opgenomen na 20 min om te vragen waar de bestelling bleef, er is vervolgens alleen gezegd dat de bestelling met 20 min zou komen (wat overigens niet 20 min maar 55 min werd). Er werd niet klantgericht gereageerd en excuses aangeboden voor de vertraging, dit is niet gecommuniceerd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alexander
11 Mai 2025

We hebben heerlijk gegeten

G.O.
11 Mai 2025

Vriendelijke bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
11 Mai 2025

Was weer heerlijk! Dank!

Miranda
9 Mai 2025

De sushi smaakte heerlijk

Ronnie
7 Mai 2025

Eten was snel geleverd, en was weer heerlijk.

Christa
7 Mai 2025

Áltijd snel bezorgd en heerlijk eten! Sorry aardige bezorger van net (7 mei) mijn Dochtertje nam het eten aan en wou grappig zijn.

Ribru
6 Mai 2025

Heerlijk vers en op tijd en wat warm moest zijn, werd warm bezorgd.

Welfing
6 Mai 2025

De kwaliteit van het eten is super. Ook over het personeel in de zaak ben ik zeer te spreken, vaak in voor een kort praatje en ondertussen druk door met het werk! Tijdig bestellen is wel aan re raden, het is allemaal handwerk en vergt dus tijd. Max chapeau

Romy
5 Mai 2025

Iets later dan verwacht maar het eten was heel lekker!

Susan Seubring
5 Mai 2025

Heerlijke verse sushi, vriendelijk jonge mensen! Top😊

Arnold Groen
4 Mai 2025

Ruim 45 minuten later dan aangegeven in de mail. Moet je zelf achteraan bellen, mail wordt ook niet aangepast. ingrediënten in de pokebowl die niet besteld waren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard Udding
30 April 2025
—
29 April 2025

Heel makkelijk om bestelling aan te passen en aardige medewerkers!!

Yvonne
28 April 2025

Kleine misser in de aflevering maar dit werd direct dubbel en dwars hersteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa
28 April 2025

Bijna 1,5 uur moeten wachten en helaas de warme gerechten koud afgeleverd. Sushi was wel erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen Jansen
27 April 2025

Helaas wil ik een klacht indienen over mijn bestelling. We hadden vanmiddag al een bestelling geplaatst voor half 7, maar de bestelling was er pas om 10 over 7. Bij de bestelling waren geen stokjes, wasabi en soja saus geleverd en waren de loempia’s en crispy chicken koud. De vestiging was telefonisch niet bereikbaar om contact te hebben over de bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leonie
27 April 2025

Bezorging was er snel! En was lekker. Jammer dat we onze crispy tuna niet hebben mogen ontvangen maar een of andere gefrituurde kip erbij kregen. Zou ik graag voor gecompenseerd worden.

Moniek
26 April 2025

Het eten was weer heerlijk en de bestelling kwam mooi op tijd. Klasse, en dat op Koningsdag!

Lian
26 April 2025

Heerlijk gegeten! Op tijd bezorgd!

Susan
25 April 2025

Heerlijk gegeten! Super vlotte en vriendelijke bezorging!

Linda stalman
24 April 2025

Wij gaan zeker weten weer bij jullie bestellen we hebben heerlijk gegeten

Jacqueline Nederpelt
21 April 2025

Heerlijk eten en prima verzorgd.

L
20 April 2025

Sushi was heerlijk vers. Aardige bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gea
19 April 2025

Was super lekker en de bezorging was ook top

Martin
18 April 2025
Mark
18 April 2025

Was weer lekker 😀

Isabella van Goinga
15 April 2025
Hilde
15 April 2025

Heerlijk!!!!

Bert Wiebing
14 April 2025

Het is echt kwaliteit wat er geleverd wordt.

Francisca
14 April 2025

Sushi heerlijk
 Bezorging voor de zoveelste keer veel te laat!!! Jammer!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dik
13 April 2025

Gewoon goed

Martin Klinkhamer
13 April 2025

De sushi is heerlijk, maar het is erg vervelend dat de ingeschatte bezorgtijd niet klopt. Ons eten zou er om 19:20 zijn, maar pas na bellen en ruim een uur later was het eten er. Niet voor het eerst dat we zo lang moesten wachten. Geef dan een realistische verwachte bezorgtijd aan, dan heb je nog de mogelijkheid iets anders te kiezen

Susan
12 April 2025

Heerlijk eten, vlot bezorgd ook! Het is wel handig een bezorger te sturen die niet bang is voor honden.

T
11 April 2025
Moniek
5 April 2025

Heerlijke sushi, goede service. Gisteren de bestelling geplaatst voor vandaag en het was er keurig op tijd.

Svitlana
5 April 2025

Snelle levering. De sushi is vers en heerlijk. Mijn familie heeft er echt van genoten. Hartelijk dank.

JAN
5 April 2025

Heerlijk

Trijnie
30 MĂ€rz 2025
Martin
30 MĂ€rz 2025
Jan
30 MĂ€rz 2025

De gasten waren zeer tevreden en wij ook natuurlijk. Onze complimenten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
26 MĂ€rz 2025

Heerlijk gegeten en keurig op tijd. Onze complimenten.

Harry Lohr
24 MĂ€rz 2025

De sushi was weer erg lekker. Bezorger was een half uur eerder dan de indicatie!

M v Santen
23 MĂ€rz 2025

De pokebowl is in formaat flink kleiner geworden, bezorging is erg vriendelijk

Ruiter
17 MĂ€rz 2025

Bezorging prima...... En weer super gegeten. Was weer top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niels
16 MĂ€rz 2025

Bedankt voor de extra sushi omdat ik jarig was!

Lien
12 MĂ€rz 2025

Prijzig maar heerlijk!

Wim
11 MĂ€rz 2025

Gewoon heerlijk en super goed. Geen zorgen over de kwaliteit

Gramberg
9 MĂ€rz 2025

Bestelling incompleet, na contact snel restant geleverd. Ook nu bleek de bestelling niet compleet. Geen sojasaus en wasabi bijgeleverd. Kwaliteit van het eten was perfect.

Wilma
8 MĂ€rz 2025

De warme zalm crunchie rol was superlekker!

Jan
6 MĂ€rz 2025

Iets te laat maar netjes verontschuldigd en de sushi is top.

Mark
6 MĂ€rz 2025
Dik
3 MĂ€rz 2025
Ruiter
2 MĂ€rz 2025

Was weer super.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renso Oldenbeuving
1 MĂ€rz 2025

Pokebow was heerlijk đŸ‘đŸ»Maar zat een haar in mijn eten. Andere bestelde eten was erg droog.

Do
28 Februar 2025

Super lekkere poke bowl met verse ingrediënten. Duurder door de verse tonijn en de zeewiersalade, maar de prijs meer dan waard Erg lekker, dus voor herhaling vatbaar! Ik ben fan!

Bert ten Berge
27 Februar 2025

Eet smakelijk

José
23 Februar 2025

Bezorger was vriendelijk. Maar in de 2 avonden deze week dat ik sushi besteld heb bij Mr Sushi, kwamen ze beide keren meer dan een half uur na de afgesproken tijd. Jammer want de sushi was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
23 Februar 2025

Het was weer top, bedankt mr. Sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Moniek
23 Februar 2025

Het eten is heerlijk, goede kwaliteit en een goede portie. Maar helaas lukt het nog steeds niet om op de toegezegde tijd te bezorgen. Het was er pas een uur nadat het er zou moeten zijn (2 uur nadat ik besteld had). Ik heb gebeld waar het eten bleef, het zou beter zijn als ze zelf even contact opnamen als ze het afgesproken tijdstip niet halen. Ze geven dan aan dat het druk is, maar dan had ik meer aan een realistische indicatie gehad


JA Joustra
23 Februar 2025

Kwaliteit van de sushi was zeer goed, het heeft zeker gesmaakt. Wel een aandachtspunt is het feit dat we 21 feb al bestelling hadden geplaatst voor zaterdag 22 feb 17:40 voor afhalen. Bestelling heeft op zih laten wachten tot zeker 18:05 tot het klaar was, dit had wel iets sneller gemogen.

Martine
23 Februar 2025

Heerlijke sushis! Wat poke bowl erbij. Super lekker.

André
22 Februar 2025

Ik moest wel heel lang wachten wel een uur en een kwartier dat vindt ik wel heel erg lang .het eten was top dat wel weer .

Niels
21 Februar 2025

Heerlijk en perfect op tijd!

Miriam B.
18 Februar 2025

As always; taste and arrival on Point! 4ever my Favourite.

M Lokhorst
17 Februar 2025

Weer waanzinnig genoten! Op naar de volgende x dat ik van mezelf weer mag tracteren!!!

Dik
17 Februar 2025

Was top en heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annelies
16 Februar 2025

Voor het eerst sushi besteld bij mister sushi. Heerlijk gegeten. Werd precies op tijd bezorgd. Wel jammer dat we niet wisten dat je bij besteding van meer dan 30e een gratis roll kregen. Hier moest je een code voor invullen hadden ze er van mij gewoon gratis bij mogen doen aangezien we meer dan 60e besteld hebben. Was een goede service geweest.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Dag Annelies, fijn dat u tevreden was met uw bestelling en dat het lekker en optijd was! De code FREEROLL is een marketing actie, dus hopelijk maakt u de volgende keer ook gebruik van de code zodat u kan genieten van een heerlijke gratis roll. Team Mr Sushi

Lian
16 Februar 2025

De bestelling was echt heerlijk. De bezorging was precies op het aangegeven moment.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sara
15 Februar 2025
Marjan
15 Februar 2025

‘s Middags al besteld voor 19.15 uur, om half 8 nog geen mailtje dat ze vertrokken zijn, gebeld, ja het staat klaar en komt naar u toe. Het is 7 minuten met de auto volgens Google maps. Om 20.00 uur kwam het aan. Ik heb het al vaker gezegd, zorg voor een systeem dat je na een x aantal bestellingen een tijdsvak niet meer kunt kiezen. Dan voorkom je dit. Je kunt niet iedereen tegelijk helpen.

Antwort von Mr. Sushi

Dag Marjan, bedankt voor uw feedback! We gaan ermee aan de slag. Team Mr Sushi

Joke
12 Februar 2025

Ondanks de slechte wegen kregen wij de maaltijd zeer snel thuisbezorgd met een vriendelijke glimlach. Het smaakte wederom heerlijk. Mr.Sushi-team bedankt.

Manon
10 Februar 2025

De sushi was heerlijk. Helaas wel voor de tweede keer veel later bezorgd dan afgesproken.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Manon, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad door de bezorgtijd met bestellen bij ons filiaal in Assen. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Trijnie
10 Februar 2025

Heerlijke sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Watering
8 Februar 2025

Heerlijke sushi en goede service

MB
8 Februar 2025
Mireille
7 Februar 2025

Heerlijke sushi!

Rosa Hendriks
7 Februar 2025

Heerlijk gegeten, en de bestelling was optijd. Bedankt!

Hilde
7 Februar 2025

Bestelling was top geleverd, het was heerlijk en de bezorging was perfect deze keer!

Janet
4 Februar 2025

Bestelling geplaatst om 18.10, verwachte bezorgtijd 19.10 uur. 19.44 uur mail bestelling onderweg. Aankomst bestelling 20.20 uur!!!! Eten 2 uur later! Kipspiesjes en loempia’s steenkoud. De gefrituurde garnaal in de sushi was niet meer crunchy. Wat een tegenvaller!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Janet, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Ruth
3 Februar 2025

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ruiter
3 Februar 2025

Top gegeten! Klasse!

Frank
2 Februar 2025

Ontzettend slechte afhandeling van de bestelling, we kozen zo snel mogelijk, het duurde twee uur voordat we het kregen. Terwijl aangegeven was dat het 1 uur zou duren. Veel te lang! Nooit weer daar iets bestellen.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Frank, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Tina
1 Februar 2025

Heerlijk gegeten

Marco Zegwaard
30 Januar 2025

+- 30 minuutjes te laat, desalniettemin erg lekker gegeten!

Diana Hadders
30 Januar 2025

Bestelling zou er om 19.00 zijn, uiteindelijk pas 19.03 bericht dat het onderweg was en daarna duurde het nog een half uur voor het er was...jammer, zijn we niet van jullie gewend!

Antwort von Mr. Sushi

Beste Diana, Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Stan
29 Januar 2025

Top, zoals altijd!

Henk
28 Januar 2025

2 en een half uur gewacht op een bestelling, gratis loempias doen er dan niet meer toe.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Henk, Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Mail ons nog eventjes op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Tamara
22 Januar 2025
Ruiter
19 Januar 2025

Heerlijk gegeten. Was weer super. Eigenlijk moet de bezorger van vanavond een ster extra hebben. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dik
18 Januar 2025

Prima vlotte bezorging en heerlijke sushi. Aanrader.

Charlie
14 Januar 2025

Zoals altijd weer top en op tijd!

H.Hemmink
12 Januar 2025

Eten was heerlijk, bezorging laat en onbeschoft, zegt geen woord bij aflevering. Mr. Sushi misschien tijd om iets aan tijdsplanning en bezorgers te doen??? Vanavond echt onbeschoft ,bij aankomst allereerst al te laat ruim 3 kwartier te laat en als ik zeg dank je wel , geen enkel woord terug, draait zich om en gaat weg?? Echt onbeschoft

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Peters
12 Januar 2025

Jammer dat het een half te laat was.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

H.M.
12 Januar 2025

Voor de zoveelste x weer veel te laat bezorgd. 19.30 uur als bezorgtijd aangegeven en om 20.10 uur maar eens gebeld. Het zou over 5 min. de deur uit gaan
.. pfffff. Uiteindelijk werd het pas een dik half uur later gebracht. Dit is zo klantonvriendelijk. Neem meer bezorgers aan en bel de klant als het later wordt. Voor ons een reden om niet meer bij mr. Sushi te bestellen

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de meerdere verlate bezorgingen... We zullen dit intern oppakken en ons best doen dit in de toekomst te voorkomen.

Dijkstra
11 Januar 2025

Heerlijke sushi, maar de bezorging was wederom te laat... Nu bijna een uur moeten wachten!!! Erg slecht.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Kinds
11 Januar 2025

Twee keer een bestelling geplaatst in afgelopen maand, echter beide keren 1-2u te laat met bezorgen. Meerdere malen contact gehad, 1 x keer was het zelf op het verkeerde adres bezorgd. Kwaliteit van het eten was prima. Maar voorlopig geen bestellingen meer vanuit onze kant.